24/7 bereikbaarheidsdienst
Om incidenten aan uw assets te coördineren hebben wij ons meld- en coördinatiecentrum VolkerSafeGuard ingericht. Sinds 2002 is VolkerSafeGuard de spin in het web als het gaat om het coördineren van incidentmeldingen en is het gehele jaar, ieder uur van de dag, voor u beschikbaar. Dit doet VolkerSafeGuard voor diverse klanten in de spoor-, weg-, water-, luchtvaart-, telecom-, energie- en vastgoedsector.
Incidenten kunnen per telefoon, via e-mail en automatisch vanuit systemen gemeld worden. Na registratie start de incidentprocedure en worden de incidenten volgens afgesproken reactietijden (SLA's) doorgezet naar de uitvoerende partij. De reactie- en hersteltijden worden volgens contractafspraken bewaakt, bij overschrijding wordt de nodige actie ondernomen.
Onze medewerkers blijven de melding als eerste aanspreekpunt monitoren. Het gehele proces van storingsafhandeling wordt administratief vastgelegd en bewaakt, zodat analyse achteraf mogelijk is. Ook de interne performance wordt gemeten.
Wilt u meer weten of wilt u gebruik maken van de 24/7-dienstverlening van VolkerSafeGuard? Bezoek onze website of neem contact met ons op.